1e 2 weken - Reisverslag uit Cairns, Australië van Maartje Nijland - WaarBenJij.nu 1e 2 weken - Reisverslag uit Cairns, Australië van Maartje Nijland - WaarBenJij.nu

1e 2 weken

Blijf op de hoogte en volg Maartje

06 Mei 2014 | Australië, Cairns

Hoi allemaaallll!!
Nou hier is dan eindelijk het volgende verslag! Ik had het ergg druk en was er niet aan toegekomen.
Mn eerste week was al heel leuk!
Pfff where to start... Oja t laatste punt was de regen de vorige keer, nou sindsdien niet meer! Wat een hitte! Io begin er nu eindelijk een beetje aan te wennen. Zondag 27 april was mijn eerste dag aan de lagoon en het was heeelijk! Bandje speelde en het was heel druk! Maandag begon ik met werken, ik doe nu nig promo (promotion) en daarbij moet ik iedereen binnen in de winkel krijgen, dat doen we (tinne-belgisch- en ik) door buiten praatjes te maken, binnen mensen aanrespreken in de hoop dat ze iets nog niet geboekt hebben, ijsjes GRATIS uitdelen bij de lagoon en onze donderdag avond feestjes promoten, daar krijg je gratis pizza en bier dus dat werkt wel. Afgelopen donderdag kwamen er 85 mensen opdagen!!!! Oja en t is altijd alleen voor jongeren he!! Gezelliiiig! Afgelopen zaterdag heb ik gewakeboard! That was soooooo awesome!! Van sochtends 09.30 tot savonds 20.00 waren we weg, we gingen met een groep van 7 mensen dus dat was heeeeel leuk, we werden opgehaald door een busje en naar een groot mooi meer gereden, daar was de boot en gingen we het water op. Iedereen eerst wakeboarden en iedereen kon even staan, de een heel lang en de ander wat korter. Oja op de boot was hele harde coole muziek dus t was echt n partyboot! Hihi en gratis drankjes, veeel bier de lunch was ook geregeld en daarna gingen we met een surfboard (dit ging me best goed af!!) achter de boot, en savonds nog met die grote banden erachter. De volgende dag heel chill bij de lagoon gelegen en maandag weer gewerkt. Het is hier nu alweer dinsdag. De fiets is nog niet gekocht, die meneer blijkt alleen te verhuren -.- grr maar ik ga wel verder zoeken. Ik heb ook besloten maar niet meer te koken, te veel werk en onzin. Want uiteten is hier net zo duur pf goedkoper en ik pik gewoon wat onbekenden van de straat om mee te eten, best lol maar ook gezellig haha ik ben van plan skydiven te gaan boeken...super eng maar iedereen zegt dat t een van de leukste dingen van hun reis is dus dan moet ik het ook maar proberen he. Maandag en dinsdag moest ik voor het eerst alleen werken (o.a. vandaag dus) maar dat ging heel goed, beetje reisleidingskills en sociaal doen en t komt goed ;)
Ik zal even zoeken voor wat leuke fotos maar de wakeboardfotos en filmpjes komen binnenkort :) kijk er naar uit om ze te laten zien!
Oja heeeeel toevallig, ik kwam jessie tegen die ook in oosterbeek woont en bij me op school heeft gezeten, stond ze ineens in een bar achter me! Hahaha zooo toevallig, de wereld is echt klein!
Btw: het grootste deel van de mensen hier bestaat uit duitsers en dan engelsen en dan de rest haha strange!
Ik ga nu snel, zo werken en de lucht is weer lekker blauw :)
See ya!! Xxxxxxxxxxxxx

  • 06 Mei 2014 - 12:43

    Ineke:

    Leuk hoor om weer wat te lezen. Fijn dat je het naar je zin hebt en je hebt al leuke dingen gedaan zeg!
    Super!

  • 06 Mei 2014 - 16:06

    Margreet:

    Het meeste wist ik al wel, maar het is leuk om het nog eens te lezen en de foto's erbij te zien!
    Niet meer zelf koken; ahum.... denk je aan de vitaminen enzo?
    Skydiven is uit een vliegtuig toch? Wel een tandemsprong met een ervaren instructeur graag...
    Zo dat waren weer een paar opmerkingen van je bezorgde moeder :-), (ik heb nog wel een paar dingen, maar daar zal ik je niet mee lastig vallen. Gelukkig ben je van jezelf heel wijs!)
    Ik spreek of app je snel weer. Dikke kus, mama

  • 08 Mei 2014 - 10:11

    Opa En Oma :

    Heel leuk om ook weer wat van je te lezen . Wij zitten nu in Privas , en blijven hier nog wel een poosje . Het weer is hier ook goed maar niet zo warm als bij jou.Geniet , maar doe voorzichtig hè .!Liefs en een dikke kus van opa en oma .

  • 12 Mei 2014 - 12:04

    Mechteld:

    Haha je begint het engels en nederlands al lekker te mixen veel plezier gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Hey guys! Hier mijn fantastische reisverslagen, zo kunnen jullie met mij meekijken en zijn we toch een beetje meer bij elkaar :) Nu eerst mijn stage in Cairns- Australië. Hoop dat jullie t leuk vinden om mee te lezen en kijken! xxxxxxxxxxxx

Actief sinds 07 April 2014
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 2879

Voorgaande reizen:

07 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

22 April 2014 - 14 September 2014

Stage in Australië, Cairns!!!!!!!!!!!!!!!

Landen bezocht: